Systémová podpora je zajišťována kmenovým správcem - specialistou, který je v případě nutnosti zastoupen kolegou. Správce si vede podrobný provozní deník a dokumentaci o spravované společnosti, které jsou kdykoli k nahlédnutí klientovi.
Více informací
• Zajištění funkčnosti systémové části výpočetní techniky
• Dohled nad síťovým operačním systémem, servery a klientskými stanicemi, správa síťových prvků, síťových periferií a komunikačních systémů
• Pravidelnou preventivní péči zajišťovanou návštěvami technika dle smlouvy
• Vzdálená správa - okamžité řešení problémů bez nutnosti výjezdu technika, nezávislé na čase dojezdu
• Včasný zásah v případě poruchy nebo havárie systému garantovaný smlouvou
Služba je detailně upravena smlouvou na dobu neurčitou a hradí se formou měsíčního paušálu. Výše paušálu je individuální, závisí na smluvených parametrech a je pro ni rozhodující:
• počet a typ serverů
• počet uživatelů
• frekvence pravidelných návštěv
• rychlost reakce při servisním zásahu
Představu o ceně služby si lze udělat pomocí našeho kalkulátoru níže.
Stačí nás kontaktovat a domluvit si prvotní schůzku.
Po dohodě o převzetí sítě do správy Vám provedeme důkladný audit stavu Vašeho IT.
Analýzu jednotlivých prvků sítě (topologie, kabeláže, aktivních prvků, serverů, pracovních stanic), kontrolu stavu a licencí softwaru. Prověříme vnitřní i vnější bezpečnost sítě, zkontrolujeme funkčnost záložních zdrojů, zálohování atd.
Na základě zjištěných výsledků zkonsolidujeme stav a navrhneme optimalizaci sítě, a to vše zdarma v případě podpisu smlouvy.
Systémová podpora je určena každému, kdo má zájem o základní nastavení a systémovou správu sítě. Jsme schopni spravovat síť s jedním nebo více servery.